FRK I had a pretty fun bi experience last week.

Discussion in 'Vaginarium' started by DuFresne, Jan 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DuFresne

    DuFresne Guest

    So I always had a fantasy of getting my hands tied up, and being totally nude, being forced to watch porn for an hour while my penis throbs and drips pre-cum, and not being able to jerk off. Last monday made that fantasy come true.

    I hooked up with a guy I met on craigslist and we went to his apartment, I was a little nervous of course, and already hard by the time we got to his place. So I got totally naked within 5 minutes of being inside the apartment. My cock was already throbbing, and he tied my hands behind me so I couldnt jerk off while watching the lesbian porn he put on for me to watch. He played with my cock and balls while I watched the movie, teasing me and nearly bringing me to orgasm a few times :naughty:

    Towards the end of the hour, he went down on me and I blew a load really hard into his mouth, holy cow it was amazing :bowdown:

    (true story :) )
     
  2. naughtie

    naughtie New Member

    Joined:
    Jan 21, 2005
    Messages:
    7,659
    Likes Received:
    0
    Location:
    U.S.A.
    Actually, thank you for that. I was wondering what the guy was talking about. But what do you think about DuFresne's weekend??? :naughty:
     
  3. DuFresne

    DuFresne Guest

    yeah get back on topic already
     
  4. naughtie

    naughtie New Member

    Joined:
    Jan 21, 2005
    Messages:
    7,659
    Likes Received:
    0
    Location:
    U.S.A.
    DuFresne, I am just amazed. I love that you had an open mind. I was stunned that it was a guy who did all of this to you. And that fact alone makes me excited. I totally expected you to say you met a girl to fulfill your fantasy
     
  5. DuFresne

    DuFresne Guest

    thanks :)
     
  6. naughtie

    naughtie New Member

    Joined:
    Jan 21, 2005
    Messages:
    7,659
    Likes Received:
    0
    Location:
    U.S.A.
    Wow. I just read your story again just for fun because it was so yummy the first time!

    Interesting that he chose lesbian porn! Wow! I am getting turned on by thinking of a man touching another man's penis. That's so hot. That has usually been taboo with the men I have dated. So a little dabbling in the thought of it makes me feel naughty! :naughty: :yum:
     
  7. DuFresne

    DuFresne Guest

    glad I could help you get horny :big grin:

    And yes it was quite an experience for me also. I was so hard the whole time. It's weird being hard and having no clothes on, you cant really feel your boner.

    And maybe sometime you can watch your hubby gimme a handjob, or even a blowjob, if he wants to :naughty:
     
  8. giapia

    giapia Life is 10% what happens to you and 90% how you re

    Joined:
    Jun 19, 2005
    Messages:
    7,058
    Likes Received:
    0
    Location:
    SoCal
    :clit:
     
  9. naughtie

    naughtie New Member

    Joined:
    Jan 21, 2005
    Messages:
    7,659
    Likes Received:
    0
    Location:
    U.S.A.
    That's interesting about not being able to feel your boner if you don't have clothes on. Did not know that.

    And I don't think aphoric would ever agree to that. :mamoru: I don't think I would really get turned on by watching him give another guy a hand job anyway. I would be more turned on by watching another guy pleasure HIM. Idk why. :dunno: :)
     
  10. DuFresne

    DuFresne Guest

    That can be arranged :naughty:
     
  11. Isamu

    Isamu Active Member

    Joined:
    Aug 14, 2005
    Messages:
    1,804
    Likes Received:
    0
    Location:
    Freezin's the reason
    ahhh. Arizona is lonly... lol
     
  12. Stealthy_C

    Stealthy_C my Vespa rocks.. ̔̕̚̕̚ ҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎ ̏̐̑̒ OT Supporter

    Joined:
    Aug 28, 2003
    Messages:
    20,889
    Likes Received:
    16
    Location:
    .
  13. The Fugue

    The Fugue New Member

    Joined:
    Mar 4, 2005
    Messages:
    11,227
    Likes Received:
    0
    Location:
    Melbourne
    Good work.
     
  14. Sam Gamgee

    Sam Gamgee Every tool is a weapon if you hold it right. OT Supporter

    Joined:
    Oct 5, 2001
    Messages:
    79,136
    Likes Received:
    227
    Location:
    Western MA
    wow... that made me hard....
     
  15. bigfodee

    bigfodee Active Member

    Joined:
    Apr 29, 2002
    Messages:
    18,742
    Likes Received:
    0
    Location:
    Royal Oak, MI


    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
     
  16. naughtie

    naughtie New Member

    Joined:
    Jan 21, 2005
    Messages:
    7,659
    Likes Received:
    0
    Location:
    U.S.A.
    Haha :love: I think that one is going to have to stay in my fantasies for a while until aphoric gets more comfortable with that sorta thing. But thanks for offering!!! :bowdown: I will be sure to PM you first if anything changes :naughty:
     
  17. DuFresne

    DuFresne Guest

    Not as hard as it made me :o
     
  18. naughtie

    naughtie New Member

    Joined:
    Jan 21, 2005
    Messages:
    7,659
    Likes Received:
    0
    Location:
    U.S.A.
    Holy old thread batman
     
  19. DuFresne

    DuFresne Guest

    I forgot to reply to it :hsughno:
     
  20. TigreTek

    TigreTek omega member OT Supporter

    Joined:
    Oct 8, 2001
    Messages:
    26,962
    Likes Received:
    13
    :mamoru: AW
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page