Is this nwMariner and did he really say these things? *PIC*

Hellraiser M.D.

Well-Known Member
Feb 26, 2005
154,458
HTX
Ok, here's my basic philosophy on OT: OT is the one place where I can say WHATEVER THE FUCK I WANT AS SOON AS IT COMES TO MY MIND....because.....



....I don't know any of you, don't want to know any of you, never will know any of you, and, most importantly, none of you know me or ever will know me. And therefore, I DON'T GIVE A SHIT WHAT ANY OF YOU THINK OF ME.

This thread had me pissed the fuck off for about fifteen minutes, and then something came up and I had to step away from the phone and I almost completely forgot about it entirely. So when I came back later, I decided I just didn't care, and thus my responses.


You want the truth, I have no fucking clue if that's my wife in the shower....probably is. I don't remember her being there when I took the pic, but shit, it sure looks like it. As for the "stretched pic", I immediately looked at it and assumed it was stretched or something, because, well...that's what it looked like to me. If it is, so be it. I guess I was fatter for a while there. :dunno: I've posted my height and weight, and it's completely honest. If you think I'm fat...so what. I don't, and neither does my wife, and that's what matters to me.


Peace out. I'm gonna go pop a $50 bottle of wine, enjoy the evening on the deck, and probably fuck my wife on the patio furniture.


Love the bolded part. Was that your babysitter you drunk retard?
 

Sp33dealer

Bully Troll Crew
Aug 3, 2005
54,508
DFW
Ok, here's my basic philosophy on OT: OT is the one place where I can say WHATEVER THE FUCK I WANT AS SOON AS IT COMES TO MY MIND....because.....



....I don't know any of you, don't want to know any of you, never will know any of you, and, most importantly, none of you know me or ever will know me. And therefore, I DON'T GIVE A SHIT WHAT ANY OF YOU THINK OF ME.

This thread had me pissed the fuck off for about fifteen minutes, and then something came up and I had to step away from the phone and I almost completely forgot about it entirely. So when I came back later, I decided I just didn't care, and thus my responses.

I troll the shit out of OT when I'm taking a dump, or otherwise bored and filling time. That's it. Every once in a while, I decide to share a little something of my life. I do it because it's entertaining to see the responses...the love, the hate, whatever...all of it. I tried posting shit over at Xerq, and all I got was "nice pics." BORING. So I came back here, because at least here people say what they're really thinking, even if it isn't nice. I also like to share my advice from time to time. Some people appreciate it, other don't, or disagree. I don't care because, guess what, it's worth exactly what you paid for it.

You want the truth, I have no fucking clue if that's my wife in the shower....probably is. I don't remember her being there when I took the pic, but shit, it sure looks like it. As for the "stretched pic", I immediately looked at it and assumed it was stretched or something, because, well...that's what it looked like to me. If it is, so be it. I guess I was fatter for a while there. :dunno: I've posted my height and weight, and it's completely honest. If you think I'm fat...so what. I don't, and neither does my wife, and that's what matters to me.

It does bum me out that some people here choose to do "call-out" threads....not because I don't think they're funny....hell, that pic of me is fucking hilarious, and this thread has been entertaining, even to me...but because they tend to end with someone breaking Rule #1, which to me is the absolute cardinal rule of this place. If you take shit IRL, you should burn in hell. It undermines the whole point of OT; brutal honesty and severe prejudice.

So, if you hate me, I really don't care, because honestly, if you changed your avatar, I probably wouldn't even recognize you the next time you post. I've been here for twelve and a half years now, and this shit isn't going to run me off. If anything, it only make me care even less about whether or not you'll be offended when I say your shoes, car, wife, or tattoos are shitty. (Formz has stupid tattoos, btw)

Peace out. I'm gonna go pop a $50 bottle of wine, enjoy the evening on the deck, and probably fuck my wife on the patio furniture.
:ugh::rofl::ugh:
 

Mejnoon

Well-Known Member
May 6, 2000
39,483
Omaha, NE
why do people need to defend themselves and then try to brag about their shitty life?

I have a shitty life but I'm not going to make it seem like drinking an overpriced bottle of liquor and having sex make it any better

drinking overpriced liquor and having sex make everything better
 

TheGreat8

Well-Known Member
Jul 14, 2006
40,270
GA
Congrats on making this even worse

Lololololol I don't care but here's a novel for you to read

At least this is slightly entertaining:rofl:
 

Scootin

OT Supporter
Sep 4, 2004
111,871
Ok, here's my basic philosophy on OT: OT is the one place where I can say WHATEVER THE FUCK I WANT AS SOON AS IT COMES TO MY MIND....because.....



....I don't know any of you, don't want to know any of you, never will know any of you, and, most importantly, none of you know me or ever will know me. And therefore, I DON'T GIVE A SHIT WHAT ANY OF YOU THINK OF ME.

This thread had me pissed the fuck off for about fifteen minutes, and then something came up and I had to step away from the phone and I almost completely forgot about it entirely. So when I came back later, I decided I just didn't care, and thus my responses.

I troll the shit out of OT when I'm taking a dump, or otherwise bored and filling time. That's it. Every once in a while, I decide to share a little something of my life. I do it because it's entertaining to see the responses...the love, the hate, whatever...all of it. I tried posting shit over at Xerq, and all I got was "nice pics." BORING. So I came back here, because at least here people say what they're really thinking, even if it isn't nice. I also like to share my advice from time to time. Some people appreciate it, other don't, or disagree. I don't care because, guess what, it's worth exactly what you paid for it.

You want the truth, I have no fucking clue if that's my wife in the shower....probably is. I don't remember her being there when I took the pic, but shit, it sure looks like it. As for the "stretched pic", I immediately looked at it and assumed it was stretched or something, because, well...that's what it looked like to me. If it is, so be it. I guess I was fatter for a while there. :dunno: I've posted my height and weight, and it's completely honest. If you think I'm fat...so what. I don't, and neither does my wife, and that's what matters to me.

It does bum me out that some people here choose to do "call-out" threads....not because I don't think they're funny....hell, that pic of me is fucking hilarious, and this thread has been entertaining, even to me...but because they tend to end with someone breaking Rule #1, which to me is the absolute cardinal rule of this place. If you take shit IRL, you should burn in hell. It undermines the whole point of OT; brutal honesty and severe prejudice.

So, if you hate me, I really don't care, because honestly, if you changed your avatar, I probably wouldn't even recognize you the next time you post. I've been here for twelve and a half years now, and this shit isn't going to run me off. If anything, it only make me care even less about whether or not you'll be offended when I say your shoes, car, wife, or tattoos are shitty. (Formz has stupid tattoos, btw)

Dude doesn't care SO MUCH that he wrote a novel to tell everyone just how much he doesn't care. :rofl:

Peace out. I'm gonna go pop a $50 bottle of wine, enjoy the evening on the deck, and probably fuck my wife on the patio furniture.

You are such a fucking blowhard idiot :bowrofl:
 

Memor

Active Member
Jun 22, 2006
72,786
NYC
Just when it was all died down and more or less over with, nigga went and stuck his dick in the hornets nest

:rofl:

tumblr_n5bpxrNJsJ1qmwidzo1_400.gif
 

kitty

Uppity ass cat-changing name from kitty to Karen
OT Supporter
Jul 23, 2004
105,315
Purgatory
Ok, here's my basic philosophy on OT: OT is the one place where I can say WHATEVER THE FUCK I WANT AS SOON AS IT COMES TO MY MIND....because.....



....I don't know any of you, don't want to know any of you, never will know any of you, and, most importantly, none of you know me or ever will know me. And therefore, I DON'T GIVE A SHIT WHAT ANY OF YOU THINK OF ME.

This thread had me pissed the fuck off for about fifteen minutes, and then something came up and I had to step away from the phone and I almost completely forgot about it entirely. So when I came back later, I decided I just didn't care, and thus my responses.

I troll the shit out of OT when I'm taking a dump, or otherwise bored and filling time. That's it. Every once in a while, I decide to share a little something of my life. I do it because it's entertaining to see the responses...the love, the hate, whatever...all of it. I tried posting shit over at Xerq, and all I got was "nice pics." BORING. So I came back here, because at least here people say what they're really thinking, even if it isn't nice. I also like to share my advice from time to time. Some people appreciate it, other don't, or disagree. I don't care because, guess what, it's worth exactly what you paid for it.

You want the truth, I have no fucking clue if that's my wife in the shower....probably is. I don't remember her being there when I took the pic, but shit, it sure looks like it. As for the "stretched pic", I immediately looked at it and assumed it was stretched or something, because, well...that's what it looked like to me. If it is, so be it. I guess I was fatter for a while there. :dunno: I've posted my height and weight, and it's completely honest. If you think I'm fat...so what. I don't, and neither does my wife, and that's what matters to me.

It does bum me out that some people here choose to do "call-out" threads....not because I don't think they're funny....hell, that pic of me is fucking hilarious, and this thread has been entertaining, even to me...but because they tend to end with someone breaking Rule #1, which to me is the absolute cardinal rule of this place. If you take shit IRL, you should burn in hell. It undermines the whole point of OT; brutal honesty and severe prejudice.

So, if you hate me, I really don't care, because honestly, if you changed your avatar, I probably wouldn't even recognize you the next time you post. I've been here for twelve and a half years now, and this shit isn't going to run me off. If anything, it only make me care even less about whether or not you'll be offended when I say your shoes, car, wife, or tattoos are shitty. (Formz has stupid tattoos, btw)

Peace out. I'm gonna go pop a $50 bottle of wine, enjoy the evening on the deck, and probably fuck my wife on the patio furniture.
ok so weren't one that dated that OP, you could have just said so.
 

FutureMan

On the rights of your wealth, I disagree
OT Supporter
Aug 28, 2002
387,867
Liberal Enclave of Darien, CT
Ok, here's my basic philosophy on OT: OT is the one place where I can say WHATEVER THE FUCK I WANT AS SOON AS IT COMES TO MY MIND....because.....



....I don't know any of you, don't want to know any of you, never will know any of you, and, most importantly, none of you know me or ever will know me. And therefore, I DON'T GIVE A SHIT WHAT ANY OF YOU THINK OF ME.

This thread had me pissed the fuck off for about fifteen minutes, and then something came up and I had to step away from the phone and I almost completely forgot about it entirely. So when I came back later, I decided I just didn't care, and thus my responses.

I troll the shit out of OT when I'm taking a dump, or otherwise bored and filling time. That's it. Every once in a while, I decide to share a little something of my life. I do it because it's entertaining to see the responses...the love, the hate, whatever...all of it. I tried posting shit over at Xerq, and all I got was "nice pics." BORING. So I came back here, because at least here people say what they're really thinking, even if it isn't nice. I also like to share my advice from time to time. Some people appreciate it, other don't, or disagree. I don't care because, guess what, it's worth exactly what you paid for it.

You want the truth, I have no fucking clue if that's my wife in the shower....probably is. I don't remember her being there when I took the pic, but shit, it sure looks like it. As for the "stretched pic", I immediately looked at it and assumed it was stretched or something, because, well...that's what it looked like to me. If it is, so be it. I guess I was fatter for a while there. :dunno: I've posted my height and weight, and it's completely honest. If you think I'm fat...so what. I don't, and neither does my wife, and that's what matters to me.

It does bum me out that some people here choose to do "call-out" threads....not because I don't think they're funny....hell, that pic of me is fucking hilarious, and this thread has been entertaining, even to me...but because they tend to end with someone breaking Rule #1, which to me is the absolute cardinal rule of this place. If you take shit IRL, you should burn in hell. It undermines the whole point of OT; brutal honesty and severe prejudice.

So, if you hate me, I really don't care, because honestly, if you changed your avatar, I probably wouldn't even recognize you the next time you post. I've been here for twelve and a half years now, and this shit isn't going to run me off. If anything, it only make me care even less about whether or not you'll be offended when I say your shoes, car, wife, or tattoos are shitty. (Formz has stupid tattoos, btw)

Peace out. I'm gonna go pop a $50 bottle of wine, enjoy the evening on the deck, and probably fuck my wife on the patio furniture.


what


the



fuck
 

Users who are viewing this thread

About Us

  • Please do not post anything that violates any Local, State, Federal or International Laws. Your privacy is protected. You have the right to be forgotten. Site funded by advertising, link monetization and member support.
OT v15.8.1 Copyright © 2000-2022 Offtopic.com
Served by fu.offtopic.com

Online statistics

Members online
126
Guests online
53
Total visitors
179

Forum statistics

Threads
369,706
Messages
16,911,461
Members
86,875
Latest member
DSimnovec